حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

 

وقتی که سرد میشم * گرم میشی

وقتی که بد میشم * خوب میشی

وقتی ابری میشم * آفتابی میشی

وقتی قطره میشم * دریا میشی

وقتی بد اخلاق میشم * مهربون میشی

وقتی بچه میشم * بزرگ میشی


 

با تموم وجود دوستت دارم

با تموم وجود می پرستمت

با تموم وجودت مال منی

و با تمام وجود میگم...



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت8:37---13 شهريور 1391
با تمام وجود میگم.. با من بمون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:54 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.